Kişisel Veri Bankası

1-Yeni kayıt nasıl oluşturabilirim?

    
Kişisel Veri Bankası (KVB) adresine giriş yapılıp yeni kayıt linki tıklandıktan sonra gelen bilgiler doldurulup "Kontrol Et" butonu tıklanır. Daha sonra gelen ekranda doğrulama kodu gelecektir. Sağlık Bakanlığı elektronik posta adresinizi buraya girmelisiniz.

2-Şifremi nasıl temin edebilirim?


    Şifremi unuttum linki tıklandıktan sonra gelen bilgiler doldurulup KONTROL ET butonu tıklanır. Daha sonra gelen ekranda e posta doğrulama kodu gelecektir. saglik.gov.tr uzantılı mail adresinizi buraya girmelisiniz.Şifre yalnızca saglik.gov.tr uzantılı mail adresine gönderilmektedir.


3-Saglik.gov.tr uzantılı mail adresini nasıl temin edebilirim?


    (0312) 585 10 00 numaralı hattan bakanlık e-posta birimi ile görüşebilir yada eposta@saglik.gov.tr
adresinden mail yoluyla yardım talep edebilirsiniz.


4-SON DURUM ekranını göremiyorum. Neden?


    Son durum ekranını sayfaya giriş yaptıktan sonra karşınıza gelen bilgilerinizi doldurduktan sonra sayfanın üst kısmına (yetkinlik beyanı linkinin yanına) otomatik olarak gelecektir.


5-Bilgilerimi doldurmama rağmen son durum ekranını göremiyorum. Neden?


    Mavi renkli kutucukların tümünde bilgilerinizi tam olarak girip kaydettiğinizden emin olmalısınız. Eklenecek bilginiz bulunmayan kutucuklar için EKLENECEK …. BİLGİSİ BULUNMAMAKTADIR  kutucuğu işaretlenip kaydet yapılmalı ve tüm mavi renkli kutucuklardaki işlemler tamamlanmalıdır. Bu şekilde son durum ekranı sayfaya yansımış olacaktır.


6-Girmiş olduğum bilgiler son durum ekranına yansımamaktadır. Neden?


    Yetkinlik beyanında doldurmuş olduğunuz bilgiler kişisel veri bankasında görüntülenebilmektedir. Son durum ekranına ise ÇKYS’den (Çekirdek Kaynak Yönetim Sistemi) alınan bilgiler yansımaktadır.